maanantai 27. elokuuta 2012

Lupalaput koteihin

Tänään tuli paljon kotona luettavaa ja täytettävää.

Kotitehtävänä 27.8.:

- Näyttää vanhemmille: täyttää ja allekirjoittaa lähes kaiken kattava lupalomake
- Matikka: s. 21 kotitehtävät
- Uskonto: vihkotehtävä + lukutehtävä
- Äidinkieli: lukutehtävä sivut 6-7

Ensi maanantaina 3.9. vietämme Seminaarin koulun 1.-3.luokkalaisten liikuntapäivää ja sitä varten harjoittelimme Ikiliikkuja-nimistä lämmittelytanssia. Kaikki olivat ihan "muussina" sen jälkeen! Toivottavasti liikuntapäiväksi osuu poutasää... Kirjoitutin nimittäin reissuvihkoihin, ettei maanantaina tarvita kirjoja, mutta jos sataa, niin voisimmekin jättää kirjat viikonlopuksi pulpettiin ja ottaa reput ainakin maanantaina varmuuden vuoksi mukaan. Pitääpä vielä tuunata ohjetta hieman.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti