Tänään torstaina jaoin oppilaille salaiset ystävät. Salaiselle ystävälle pitää tehdä ystävällisiä tekoja (auttaa, avata ovi, kehua, kannustaa ja tervehtiä) viikon ajan kuitenkaan paljastumatta itse. Ensi viikon lopussa paljastamme kaikkien salaiset ystävät. Jännittävää.... :)
Keskiviikkona 22.8. kotitehtäväksi tuli
MATIKKA: sivu 13 kotitehtävät
Torstaina 23.8. kotitehtäväksi tuli
ÄIDINKIELI, TEHTÄVÄVIHKO s. 5 tehtävä 5 (myös sivu 4 pitäisi olla tehtynä loppuun)
Keskiviikkoisin luokalla onkin suhteellisen lyhyt päivä, kun liikuntatuntien lisäksi on vain yksi yhteinen matematiikan tunti. Keskiviikkona meillä on ruokailuvuoro liikuntatuntien lopuksi klo 11.40 alkaen. Eilen huomasin, että silloin on todella ruuhkaista ja ruokailu venähti jonossa odottamisen takia niin, että olimme valmiita vasta 12.10. Mietin vielä, voisimmeko sittenkin mennä ennen liikuntaa syömään eskarien vuorolla (klo 10.20) vai pidämmekö tämän myöhäisen ruokailuvuoron.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti