torstai 16. elokuuta 2012

Oppilastietolomake

Laitoin oppilaiden mukana tänään koteihin oppilastietolomakkeen, joka pitää tarkistaa huolella kotona.Vetäkää selkeästi yli väärät tai vanhat tiedot ja kirjoittakaa viereen oikea tieto. Muistakaa myös merkitä julkaisulupaa koskevat rastit 3.kohtaan.  Muistattehan allekirjoittaa lomakkeen. Lomake pitäisi olla minulla viimeistään maanantaina 20.8., jotta voin toimittaa lomakkeet eteenpäin.

Toinen läksy: ÄI Työkirja sivu 2 alarivi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti