tiistai 14. elokuuta 2012

Ensimmäinen koulupäivä

Koulupäivä meni yllättävän nopeasti, mutta rauhallisesti. Välituntialue oli laajentunut ja ruokala oli muuttunut kovasti. Nämä asiat ihmetyttivät oppilaita eniten. Löysimme seitsemän wc:tä lähikäytäviltä, mikä aiheutti myös keskustelua.

Laitoin kotiin paperisen tiedotteen, jossa on koottuna mahdollisimman paljon tietoa. Laitan lopulliset lukujärjestykset jakoon perjantaina, joten ryhmien pitää olla valmiit torstaipäivän aikana.

Ensimmäisen päivän kotitehtävä on näyttää tiedote kotona. Kuittauksen ja terveiset voi laittaa sähköpostiin, Wilmaan tai reissuvihkoon. Tiedotteen voi pitää kotona, koska siitä löytyy yhteistiedot ym. asiaa. Jos kotoa löytyy kulmalukkokansio, sellaisen voisi ottaa mukaan kouluun. Osalla olikin läksykansiot tallessa. Muistattehan sisäkengät!

t:Jenni-ope

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti