keskiviikko 29. elokuuta 2012

Kamalasti kanelia

Tänään jännitettiin mennäänkö liikuntatunnilla sateessa ulos. Aamulla osa oppilaista ehti nimittäin jo kouluun tullessaan kastua aika lahjakkaasti. Onneksi pääsimme juoksentelemaan ja hyppimään poutasäässä. Jouduimme tai pääsimme valitsemaan kaksi edustajaa koulun 2.luokkalaisten viestijoukkeeseen.

Ruokailussa hämminkiä aiheutti puuron kanssa tarjoiltu kaneli, jossa ei ollutkaan sokeria seassa. Monien mielestä kaneli oli hurjan väkevää ja joidenkin oppilaiden puurot menivät lopulta vaihtoon liiallisen kanelin "ripottelun" takia. Ehkä ensi kerralla kannattaa laittaa mausteita vähän vähemmän. :)

Läksyä tuli ainoastaan matikasta:

MATIKKA sivu 25 kotitehtävät 1 ja 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti