Kotitehtävät:
- lukukirjan päällystäminen vanhempien kanssa kotona
- tuo kulmalukkokansio kouluun (jos kotoa ei löydy, yritän etsiä koululta)
- tuo sisäkengät kouluun
Suurimmalla osalla oppilaista olikin kansio ja sisäkengät jo mukana, mutta muutamalta puuttui. Viimeistään maanantaiksi nämä olisi hyvä saada käyttöön kaikille. Tiedotusasiaa tulee edelleen paperilla aika paljon ja kokeetkin (sitten kun niiden aika on) kulkevat kansiossa siistimpinä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti