Oppilaat kiersivät tänään työpajoissa, joissa he harjoittelivat viittomakieltä ja venäjää, värittivät Euroopan maiden lippuja, tanssivat englanniksi ja osallistuivat kielitietovisaan. Päivä onnistui oppilaiden ja minun mielestäni hyvin ja oli mukavaa vaihtelua tavalliseen koulupäivään. Oppilaat kohtasivat uusia opettajia ja opettajat tutustuivat uusiin oppilaisiin. Koulun eri rakennukset tulivat myös tutummiksi.
Läksyä tuli vain pingviineille äidinkielenvihkoon:
Jatka vuorokeskustelua ainakin kahdella lauseella. Saa kirjoittaa pidemmänkin keskustelun.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti