maanantai 24. syyskuuta 2012

Palkintojenjakoa ja tiedotettavaa

Tänään olimme sekä 3.-4.luokkalaisten että 1.-2.luokkalaisten palkintojenjakotilaisuuksissa, jossa olin puhenaisena. Koulun bändi esitti We are the champions -laulun ja kaikki mitalistit sekä viestijoukkueiden jäsenet saivat fanfaareja ja aplodeja. Annoimme suuren suuret aplodit myös kaikille osallistuneille ja järjestäjille. Huomenna klo 12.15 on vielä "mitalikahvit" eli mehut mitalisteille ja koulun Unicef-viestiedustajille.

Keskustelimme keskiviikon tapahtumapäivästä, jonka aikana luokka vierailee viidessä eri pajassa. Oppilaskunnan varajäsenet saavat ohjelman, jonka mukaan luokka käy erilaisissa toimintapajoissa koululla. Keskiviikkona ei ole liikuntaa.

Jaoin koteihin Valokuvauslomakkeet. Osa oppilaista ehti jo pelästyä, että valokuvaus on tänään. Onneksi on vielä viikko aikaa laittaa kuontalo kuntoon!

Läksyt:

Äidinkieli: Lukirja s. 14-15 Lukuläksy (ainakin kaksi kertaa läpi)
Uskonto: vihkotehtävä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti