maanantai 10. syyskuuta 2012

Tangi!

Maanantaiaamu alkoi lähetystyöntekijöiden vierailulla uskontotunnilla. Saimme kuulla mitä lähetystyö käytännössä on ja millaista elämä esimerkiksi Namibian pohjoisosassa on. Ruuaksi siellä syödään usein hirssipuuroa ja leikkivälineet syntyvät hedelmistä ja rautalangoista. Lähetystyöntekijät Kaija Pett ja Marja Savolainen opettivat meille myös muutaman sanan afrikkalaisella heimokielellä. Kiitimme heitä vierailusta sanomalla "Tangi!"

Läksyt:

Matikka s. 29 kotitehtävälaatikko
Äidinkieli tehtäväkirja s. 8 tehtävä 2

Osa oppilaista sai läksykansioon terveydenhoitajan postia lääkärintarkastuksiin liittyen. Marja-terkkari toivoi, että papereihin tutustutaan kotona mitä pikimmiten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti