torstai 27. syyskuuta 2012

Juhlintaa

Tänään piirsimme esineitä grafiittikynillä eri suunnista kuvisluokassa. Ruokailun jälkeen sain nähdä oppilaiden keksimiä hauskoja esityksiä, joissa oli myös musiikkia. Luokassa soivat viulu, kitara ja piano! Olin tosi iloinen! Kiitos myös korteista ja muistamisesta!

Läksyksi:

Käsialavihko sivu 13 loppuun (T-kirjain)
Pisara lukuläksy sivu 39
Äidinkielenvihkoon vuorosanakeskustelu loppuun tai vähintään kaksi lausetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti