Tänään oppilaat olivat liikuntatunneilla ideoineet minulle esityksiä, joissa oli kuulemma aika lennokkaitakin osioita. Esitykset esitetään viikon päästä torstaina 27.9. ja sitä ennen pitää hieman tarkistaa minkälaista rekvisiittaa on sopivaa haalia näiden performanssien tueksi. Toivottavasti pärjäämme koulun tavaroilla ja pienillä valmisteluilla. :)
Oppilaskunnan edustajat ideoivat eilen luokan kanssa koulun rakennusten uusia nimiä, joiden pitäisi alkaa kirjaimilla A, B, C, D, E, F, G ja H. Meidän rakennuksemme kirjaintunnus on H, josta oppilailla tuli mieleen mm. HPK ja HJS. A:sta tuli mieleen Apina ja B:stä tietenkin Banaani. C:stä olikin vaikeampi keksiä nimeä. Onneksi 2c ei jäänyt ongelman edessä neuvottomaksi, vaan ehdotus C niinkuin Conni kirjattiin ylös hieman virnistellen.
Läksyt:
Pingviinit: Äidinkieli, tehtävävihko s. 13 teht.4
Matikka s. 45 Kotitehtävälaatikko ja edeltävät kertaustehtävät loppuun (Suden kuntopolku)
Perjantaina pidän matematiikasta alkukartoitustestin, jossa katsotaan kuinka 1.luokan ja alkusyksyn kerratut asiat ovat hallussa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti