maanantai 3. syyskuuta 2012

Liikunnallinen päivä takana

Tänään tapaan vanhempia illalla ja esittelen blogin vielä niille, jotka eivät ole tutustuneet siihen. Tänään meillä oli liikuntapäivä ja olimme urheilukentällä muun muassa limbokisassa, leikkivarjopisteellä, pituushyppyä harjoittelemassa ja juoksemassa sukkulaviestiä. Lopuksi oppilaat kisailivat 400 metrin juoksussa, jossa saimme mitalistit 2c:ltä sekä tyttöjen että poikien sarjassa. Olin tosi ylpeä kaikista liikkuvista lapsista! Tänään(kään) ei tullut läksyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti