Tänään monet saivat matikkapussinsa valmiiksi ja järjestimme kortit, kymppisauvat, ykkösneliöt ja rahat pusseihin. Oppilaat harjoittelivat lisäämään ja poistamaan kymppejä ja ykkösiä matikkavälineiden avulla. Pusseista tuli uskomattoman hienoja ja olinkin tosi ylpeä kaikista käsityöläisistämme! Äidinkielen tunti meni päivänavauksessa, jossa nuoristyöntekijä soitti tosi hyvin kitaraa ja lauloi. Lisäksi luokasta löytyi soittajataituri, jonka pianon soitosta nautimme pienen hetken ruokailun jälkeen hurmioituneina. :)
Hyvää viikonloppua!
Läksy:
Matikka s. 37 Kotitehtävälaatikko
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti