torstai 13. syyskuuta 2012

Sukkulaviestejä ja ARMI-testejä

Tänään olin itse koulun joukkueiden kanssa Unicef-viestikarnevaaleissa Kaurialan kentällä. Luokalta oli juoksemassa kaksi oppilasta. 2.luokkalasiten joukkue juoksi upeasti! Silmämääräisesti arvioiden joukkue juoksi joko hopealle tai pronssille. Palkintojenjaossa annettiin pokaali joka sarjan parhaalle joukkueelle. Seminaarin koulun oppilaat toivat kouluun kaksi pokaalia: 1.luokkalaisten ja 5.luokkalaisten sarjojen voitot!

Koululla Päivi-opettaja sai oppilaiden kanssa urakoitua kaikki ARMI-alkukartoitustestit loppuun ja sitten jatkettiin kuviksen töitä. Alkukartoituksista saan kootusi myöhemmin tietoa, mutta testejä ei palauteta lapsille, eikä niistä tule vanhemmillekaan palautettavaa osiota. Testien tarkoituksena on kartoittaa tuen tarpeita ikäryhmittäin laaja-alaisten erityisopettajien ja luokanopettajien käytettäväksi.

Jääkarhut saivat vielä ryhmätunnilla läksyn:

Äidinkieli: Tehtäväkirja sivu 10 tehtävä 1 (ja teht. 3-4, jos jäi kesken tunnilla)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti