Tällä viikolla on liikuttu paljon eli sopivasti. Tänään harjoiteltiin muun muassa aitajuoksua ja turbokeihäänheittoa takakentällä. Puhuimme siitä, ettei aina voi harjoitella omaa suosikkilajia, vaan koulussa harjoitellaan mahdollisimman paljon erilaisia liikuntataitoja. Joskus toki pelataan ja leikitään oppilaiden toiveiden mukaan.
Pingviinit saivat lukuläksyn Lukukirjasta s. 8-9.
Matematiikasta jokainen sai ottaa yhden omavalintaisen kotitehtävän, sillä kertasimme vielä tuplaamis- ja puolittamisasioita.
Tuplat ja puolitukset kannattaa harjoitella hyvin ja niitä voi kysellä kotonakin (s.22)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti