Oppilaat tekivät Armi-testejä tänään ja saivat paljon kehuja hienosta testikäyttäytymisestään. Oppilaskunnanedustajat 4.luokalta kävivät luokassamme esittelemässä oppilaskunnan toimintaa. Esittelyn jälkeen halukkaat edustajat saivat ilmoittautua ja pitää pienet vaalipuheet. Tämän jälkeen äänestimme suljetulla lippuäänestyksellä yhden varsinaisen edustajan ja hänelle varaedustajan sekä vielä kaksi vara-vara-edustajaa. Halukkaita oli paljon ja melkein kaikki saivat ääniä. Hienoa innokkuutta!
En ehtinyt antaa läksyä yhteisillä tunneilla, koska teimme kuvistöitä ruokailun jälkeen.
Jääkarhuille lukuläksy Lukukirjast sivut 8-9
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti