torstai 4. huhtikuuta 2013

4.4.2013

2c:n kanssa alotimme tekemään triptyykin.
Puhuimme välitunti säännöistä.
Lemmikkieläimet ryhmätyö. 

läksy:Etsi tietoa omasta lemmikistä.
Olemme 2c:n kanssa tekemässä kuvistyötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti