Tänään liikuttiin yhdessä 4b-luokkalaisten kanssa salissa. Lopuksi pelattiin Kaikki pelissä-päivän pikkujoukkueilla vastakkain vuorotellen. Tytöt pelasivat ensin keskenään viisin minuuttia ja sitten pojat pelasivat viisi minuuttia ja uudelleen sama juttu. Yhteensä peliaika on siis 20 minuuttia. Kaikki pelissä-tapahtuma on puhuttanut oppilaita paljon. He laativat kokoonpanot jo pari viikkoa sitten ja ovat tosi innoissaan lähdössä pelailemaan.
Todennäköisesti lähdemme koululta klo 8.30 kohti Pullerihallia kävellen. Koululta tulee eväät ja mukaan tarvitaan vain liikuntavaatteet ja sisäpelikengät tai putitpuhtaat lenkkarit sekä tietysti kannustavaa pelimieltä. Kannustusta harjoiteltiin myös tänään liikuntatunnilla ja se sujui hienosti!
Kotitehtävät:
Matikka: s. 75 kotitehtävälaatikko
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti