Tänään kerrattiin matikan kokeeseen, joka on maanantaina. Toisella tunnilla oltiin salissa. 2c:n oppilaista iso osa osallistui kanssani Ikiliikkuja-tanssiin, joka esitettiin koko koululle liikuntatapahtuman alkaessa. Tapahtumassa muistettiin koulua edustaneita hiihtäjiä ja luistelijoita, esiteltiin välkkärit ja katseltiin neljä hienoa tanssiestystä. 2c:n oppilaat auttoivat minua diaesityksen ja palkintojenjaon kanssa tosi hienosti!
Ennen ruokailua laskettiin liikuntaseikkailun rastit. Olemme liikkuneet yli 1000 km ja matkaamme edelleen kohti Moskovaa. Tämän jälkeen kerroin oppilaille ison uutisen. Tänään C-rakennus luovutetaan Seminaarin koulun käyttöön ja remontti on valmis. 2c-luokka tulee muuttamaan jo tämän kevään aikana uuteen luokkatilaan C-osan kolmanteen kerrokseen. Pääsemme ensi viikolla vierailulle uuteen tilaan. Kaikkia taisi alkaa jo jännittää.
Kysymyksiä heräsi paljon:
Tuleeko siitä yhtä kodikas kuin tästä luokasta?
Ei kai me eksytä sinne?
Onko se yhtä iso kuin tämä?
Joudutaanko me pieneen ruokalaan?
Saadaanko me pitää meidän nimilaput?
Mistä sinne mennään sisälle?
Millaiset uudet työpöydät ovat?
Millaisia uudet kalusteet ovat?
Mitä värejä luokassa on?
jne. jne.
Eli keskustellessa meni hyvin aikaa. Ehdittiin kuitenkin rauhoittua ja lukea vähän Ella-kirjaa ennen ruokailua.
Hyvää viikonloppua!
Kerratkaa matikan kokeeseen, ei muuta kotiläksyä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti