tiistai 16. huhtikuuta 2013

Hommat jatkuu...

Tänään jatkettiin Lemmikkeläinjulisteita ryhmätöinä. Ryhmätyöt esitellään ensi viikolla. Käsityötunnilla viimeisteltiin kuvis- ja kässätöitä sekä viimeisiä lehtijuttuja. Matikkapalkki jatkui jälleen rahan, massan ja tilavuuden merkeissä. Oppilaat kyselivät jo kovasti, että koska menemme katsomaan tulevaa luokkatilaa. Käymme uudessa tilassa vierailulla opettajien kanssa torstaina, joten varmaankin perjantaina ehdimme oppilaiden kanssa tutustua uusiin tiloihin.

Huomenna sisäliikuntaa koululla.

Kotitehtävä:

Matikasta oman pajan kotitehtävälaatikko (raha, desilitra tai kg)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti