tiistai 30. huhtikuuta 2013

Ole sellainen kuin et ole

Tänään luokassa pyöri kummallista väkeä. Oli Draculaura, intaani, Valle-vampyyri, taitoluistelija, laulaja, purkumi, räppäävä kilpikonna, luurankoveljekset sekä kömpelöitä salapoliiseja. Olipa meillä yksi isä ja isovelikin 2c:ssä tänään opiskelemassa. :)

Viimeisteltiin pastelliliituperhosia, esiteltiin lemmikkijulisteita ja pidettiin viimeiset matikkapajat. Ei siis kovinkaan vappuista touhua, mutta keväisissä tunnelmissa ja ilman kotiläksyä lähdettiin vapun viettoon!

 

Iloista vappua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti