keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Kaikki pelissä -päivä

Olin tosi ylpeä tänään kaikista 2c:n pelaajista! Kaikki olivat ajoissa aamulla koulussa ja varusteet olivat kaikilla kunnossa! Ihanaa! Myös pelit sujuivat tosi mallikkaasti ilman mitään mutinoita ja positiivisella fiiliksellä.

Saldona oli yksi tasapeli, yksi voitto ja yksi tappio.

1.peli päättyi 2-2 Seminaarin 2B:tä vastaan
2.peli päättyi 3-0 Kirkonkulman 2A:ta vastaan
3.peli päättyi 0-3 Ruununmyllyn 2B:tä vastaan

Kaikki osallistuivat ja kannustuskin sujui hyvin. Yksi nilkka vääntyi, yksi polvi aukesi ja yksi olkapää vammautui. Onneks ohjaajamme Henna oli ea-laukun kanssa lähistöllä niin saatiin kylmää ja laastaria heti paikalle.

Saimme luokalle uuden jalkapallon ja yhden HJS-paidan, joka arvotaan huomenna luokan oppilaiden kesken. Lähtiessä sai halutessaan tukea HJS:aa ostamalla kioskista pientä evästä. Myytävänä oli lähinnä karkkeja, sipsiä ja pillimehuja, joten herkutteluksihan se meni... Ehkä tällaisen liikunnallisen päivän päätteeksi sallitaan vähän herkutteluakin.

Kiitos kivasta päivästä 2c:n fiksuille pelaajille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti