
Saldona oli yksi tasapeli, yksi voitto ja yksi tappio.
1.peli päättyi 2-2 Seminaarin 2B:tä vastaan
2.peli päättyi 3-0 Kirkonkulman 2A:ta vastaan
3.peli päättyi 0-3 Ruununmyllyn 2B:tä vastaan
Kaikki osallistuivat ja kannustuskin sujui hyvin. Yksi nilkka vääntyi, yksi polvi aukesi ja yksi olkapää vammautui. Onneks ohjaajamme Henna oli ea-laukun kanssa lähistöllä niin saatiin kylmää ja laastaria heti paikalle.
Saimme luokalle uuden jalkapallon ja yhden HJS-paidan, joka arvotaan huomenna luokan oppilaiden kesken. Lähtiessä sai halutessaan tukea HJS:aa ostamalla kioskista pientä evästä. Myytävänä oli lähinnä karkkeja, sipsiä ja pillimehuja, joten herkutteluksihan se meni... Ehkä tällaisen liikunnallisen päivän päätteeksi sallitaan vähän herkutteluakin.
Kiitos kivasta päivästä 2c:n fiksuille pelaajille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti