Tänään jatkettiin mattojen kutomista ja moni alkaa jo saada maton valmiiksi. Niistä tulee hienoja! Tänään käytiin matikan tunnin jälkeen kierroksella C-osassa. Aloitimme alimmasta kerroksesta, jonne on tehty tilat pienluokille. Kiipesimme 2.kerrokseen, jossa on 4.luokkalaisten luokat ja lopulta tutustuimme 3.kerrokseen, jonne tulee meidän luokka. Oppilaat olivat ihmeissään ja huokailivat uusia seinävärejä ja aulatilaa ja hienoja vessoja. Ajattelin, että tekisimme muuton vapun jälkeen eli toukokuun ensimmäisellä viikolla. Harjoittelimme tänään jo reitin uuteen ruokalaan. Reitti kulkee uudistetun henkilökunnan taukotilan läpi.
Hyvää viikonloppua!
Kotitehtävät:
Matikka: s. 91 kotitehtävät 1 ja 2
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti