torstai 18. huhtikuuta 2013

Terveiset uusista tiloista

Tänään kiersimme henkilökunnan kanssa C-osan uudistetuissa tiloissa ja pääsin näkemään uuden luokkatilan. huomenna vierailemme uudessa osassa luokan kanssa.

Tässä vähän kuvia C-osasta:

Aulatila kolmannessa kerroksessa.

Aulan pyöreästi ikkunasta näkee koulun pihalle.

Luokkatila, joka on saneerattu entisen kirjaston yläkertaan. Luokassa on kokolattiamatto ja ikkunat Erottajakadulle päin.

Luokkatila. Katossa ja seinissä on otettu käyttöön vanhat seinämaalivärisävyt ja kattopalkit on otettu esiin.

Luokan ikkunasta voi katsella alas toiseen luokkatilaan, joka on saneerattu vanhaan juhlasaliin eli entiseen OKL:n kirjastotilaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti