Tässä vähän kuvia C-osasta:
| Aulatila kolmannessa kerroksessa. |
| Aulan pyöreästi ikkunasta näkee koulun pihalle. |
| Luokkatila, joka on saneerattu entisen kirjaston yläkertaan. Luokassa on kokolattiamatto ja ikkunat Erottajakadulle päin. |
| Luokkatila. Katossa ja seinissä on otettu käyttöön vanhat seinämaalivärisävyt ja kattopalkit on otettu esiin. |
| Luokan ikkunasta voi katsella alas toiseen luokkatilaan, joka on saneerattu vanhaan juhlasaliin eli entiseen OKL:n kirjastotilaan. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti