Ensin leikittiin vähän kaikki yhdessä lastenaltaassa ja sitten jakauduttiin puoliksi. Harjoittelimme lastenaltaassa myyräuintia ja vähän alkaeisselkäuintiakin. Toisen ryhmän kanssa harjoittelimme vapaauintia ja selkäuintia aikuisten altaassa. Olin tosi iloinen oppilaiden uimataidon korkeasta tasosta! Tästä on hyvä jatkaa. Tällä kertaa oppilaat saivat opetustuokion lisiäksi laskea vesiliukumäkeä ja käydä terapia-altaan poreissa. Lopuksi rohkeimmat ehtivät tehdä yhden hypyn hyppyaltaalla.
Uintireissusta kävelyineen sai 10 rastia! Liikuntaseikkailussa jatkoimme matkaa kohti Lontoota Pariisin kautta. Olemme matkanneet jo yli 4000 km. Matikassa harjoiteltiin kymppien lisäämistä ja vähentämistä sadasta. Se näytti olevan suhteellisen helppoa melkein kaikille.
Käsitöissä aloitettiin korttityötä.
Kotiläksyt:
Matikka:
s. 103 teht 1-3 kotitehtävälaatikko
myös s. 101 loppuun jos se jäi tunnilla kesken
TIISTAINA 23.4.
Äidinkieli:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti