keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Molskis!

Tänään oli mukava kävellä aamulla kohti uimahallia aurinkoisessa kevätsäässä. Vastassa oli iloisia kasvoja ja halauksia. Meillä oli mukana Jouni-opettajan lisäksi Anu-ohjaaja ja Jutta-opiskelija, joten meillä oli ruhtinaalliset aikuisresurssit altailla.

Ensin leikittiin vähän kaikki yhdessä lastenaltaassa ja sitten jakauduttiin puoliksi. Harjoittelimme lastenaltaassa myyräuintia ja vähän alkaeisselkäuintiakin. Toisen ryhmän kanssa harjoittelimme vapaauintia ja selkäuintia aikuisten altaassa. Olin tosi iloinen oppilaiden uimataidon korkeasta tasosta! Tästä on hyvä jatkaa. Tällä kertaa oppilaat saivat opetustuokion lisiäksi laskea vesiliukumäkeä ja käydä terapia-altaan poreissa. Lopuksi rohkeimmat ehtivät tehdä yhden hypyn hyppyaltaalla.

Uintireissusta kävelyineen sai 10 rastia! Liikuntaseikkailussa jatkoimme matkaa kohti Lontoota Pariisin kautta. Olemme matkanneet jo yli 4000 km. Matikassa harjoiteltiin kymppien lisäämistä ja vähentämistä sadasta. Se näytti olevan suhteellisen helppoa melkein kaikille.

Käsitöissä aloitettiin korttityötä.

Kotiläksyt:

Matikka:
 s. 103 teht 1-3 kotitehtävälaatikko
myös s. 101 loppuun jos se jäi tunnilla kesken

TIISTAINA 23.4.
Äidinkieli:

Lukukirja s. 140-146 Lue yksi karhutarina ja tee siihen liittyvät tehtävät vihkoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti