maanantai 29. huhtikuuta 2013

Reykjavik saavutettu!

Tänään päättyi sekä "Omin voimin kouluun"-kampanja että Liikuntaseikkailu. Pääsimme Reykjavikiin asti. Vierailimme lisäksi Mexico Cityssä, Rio De Janeirossa ja Daressalaamissa plussakaupunkeina.

Katselin luokkamme ja koulumme tilastoja nettiseikkailusta ja olimme liikkuneet tosi hienosti. Keskimääräinen liikuntamäärä per päivä per oppilas oli liikuntaseikkailun ajan 3 h 10 minuuttia, mikä ylittää suosituksen (2h liikuntaa/päivässä).

Muistelimme uskototunnilla viimeviikkoista kirkkovierailua ja katsoimme valokuvia retkeltä. Lauloimme oikein raikuvasti Ansan jumppalaulua ja tutustuimme uuteen lauluun, jonka nimi on "Hauskaa on kun harrastaa!"

6.luokkalaiset kävivät ruokalassa kyselemässä 2c:n oppilailta ovatko he tulossa tänään järjestettävään discoon. Suurin osa taisi olla kuitenkin menossa synttäreille. Discoa on mainotettu uutterasti, mutta itse olen sanonut, että oppitunteja ei käytetä discohössöttelyyn.

Sillä lailla lähti vappuviikko käyntiin!

Kotitehtävät:

Uskonto: Kirjoita 6 lausetta kirkkovierailusta ja tee ristikko
Matikka: s. 109 loppuun ja s. 111 kotitehtävä 1 ja vihkotehtävät

Äidinkieli:
Lukukirja s. 152-153 + tehtävät 1-2 vihkoon
Tehtävävihko: s. 27 loppuun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti