Tänään olimme 3.-4-luokkien adventtihetkessä, jonka jälkeen 3c:n oppilaat vierailivat Pohjois-Amerikassa. 3k-ryhmäläiset edustivat Seminaarin koulun kolmosluokkia pienimuotoisessa kiitostilaisuudessa, joka järjestettiin kielimaistiaisia pitäneille Kaurialan lukion opiskelijoille. Tämän jälkeen 3k teki äkkilähdön vielä Etelämantereelle Jukan kanssa.
Päivän lopuksi puhuimme Talent-esityksistä, jotka esitetään 11.12. luokkajuhlassa. Suunnittelimme sellaista, että juhlat voisivat samalla olla pikkujoulut. 3c:ltä on näillä näkymin tulossa kolme soittoesitystä, lauluesitys, tanssi, sketsejä ja taikatemppuja eli oikein lahjakas ohjelma.
Hyvää viikonloppua!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti