Aamulla meillä oli uskontoa siinä käsittelimme joulua.
Sitten me sovimme että meidän sydän viikkojen palkintotunti on pelinyyttärit.
Sovimme viikon ajan että pitää mahdollisimman paljon auttaa ja kannustaa toisia.
Sitten menimme huoneeseen jossa kaikkien piti toivoa jotain hyvää kavereista.
Ruokana oli gulassikeittoa.
Sitten oli A-ryhmällä oli matikkaa ja B-ryhmällä enkkua
Ja seuraavaksi on nokkahuilun soittoa.
Läksyt:
Uskonto:S 42-43 tehtävät 1-4
Ylli:S 58-59 tehtävä 1
Matikka mökki 30
Muista lukea englannin kokeeseen

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti