maanantai 10. marraskuuta 2014

Esitys

Tänään tuli läksyksi yllistä  moniste ja A:ryhmälle tuli musiikista aurinkolaulu ja B:ryhmälle tuli enkusta ja Kompassi  näytä ja mieti.Tänään oli ruokana täysjyväpastaa ja jauheliha kastiketta.Seuraavalla tunnilla on äidinkieltä  sitten  me päästään kotiin .










                            T:Nea.Lotta ,Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti