maanantai 24. marraskuuta 2014

maanantaina piparkakkutalojen ristiäiset

Aloitimme ussalla jossa käsittelimme suntion töitä ja että millainen on kirkko joulun aikaan ja muutenkin joulu. Me pidimme myös "suntio-kisan" jossa oli mukana koko luokka!! Sitten oli ylliä ja siinä puhuimme äänen voimakkuudesta ja sen vaikutuksista. Seuraavana oli B-ryhmällä enkkua ja A-ryhmällä matikkaa. Seuraavaksi on musiikkia jossa soitamme nokkahuilua.

Välitunnilla pikkuapurit nimesivät piparitalot ja teimme niille nimilaput, joissa lukee myös ainesosat.


KOTILÄKSYT: 
uskonto:lue s.44-45 teht 1-5, 
ylli: lue s.60-61 teht 1-3, 
enkku ja matikka (B ja A)

Kompassi: näytä ystävälupaus-lappusi vihosta vanhemmalle

musiikki: opettele soittamaan nokkahuilulla yksi melodia, harjoittele nuotin osat ja aikarvot sekä nuottien g, h, a, c2 paikat viivastolla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti