Tänään opettelimme ädinkielessä yhdyssanoja esim polkupyörä. Tytöillä oli liikassa lentopalloa. Alkulämmittelyksi pelasimme kaikki polttaa kaikkia joka on vähän samanlainen kun polttopallo. Sitten meillä oli kuntopiiri 4d:n tyttöjen kanssa. Loppuajan pelasimme ja harjoittelimme lentopalloa. Pojilla oli liikunnassa koripalloa ja sielläkin oli kuntopiiri ja muuten pelkkää korista. Liikunnan jälkeen on matikan palkkitunnit kaikkien nelosten kesken.
T:Siiri ja Akusti
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti