torstai 6. marraskuuta 2014

6.11.14

Tänään aloitimme kuviksella ja teimme isänpäivä yllätyksiä.Kun oli valmista sai hakea tietokoneen
ja pelata 10monkeysia sekä kuvasimme videon 10mokeysille.Sitten oli ruokailu kun tullimme ruokailusta aloitimme tekemään äidinkilen tehtäviä.Sen jälkeen lähdimme välitunnille,
ruokana oli lasagnettea.




Kirjoittanut:Eemu & Eero :)



Tänään oli Maths in English-tunti. Pupils solved some substarctions, additions, multiplications, devicions and brain teasers in English. Wow!


Läksyt:

Äidinkieli: lue s. 40-41 ja tee vihkoon s. 41 tehtävä 1 (Ilmarin ihmelääke)
Ylli: lue s. 52-53 ja tee tehtävä 1 vihkoon







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti