Olin itse loppuviikosta poissa sorvin äärestä. Oppilaat tekivät joulujuhlaan koristeita, kävivät adeventtiaamunavauksessa ja jatkoivat käsitöitä eteenpäin toisten opettajien ohjauksessa. Äidinkielen koe oli perjantaina ja se osoittautui helpoksi. Toki olimme keskittyneet todella hyvin näiden olennaisten asioiden harjoittelemiseen.
Kotitehtävät:
Matikka (b-ryhmä) s. 72-73 ja mökki 32
Enkun läksyt (a-ryhmä)
Harjoittele musiikin kokeeseen ja treena yksi melodia nokkahuilulla
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti