Tänään oli matikkageometria palkki ja yhdellä ryhmällä oli sama geometriaa mutta englanniksi.
Me voitimme ruokala kilpailussa! Saimme palkinnoksi Muumi-tikkarit.Yliin tunnilla me testailimme taskulampulla vähän kaikenlaisia juttuja.
Tänään tuli läksyksi:yllistä moniste ja tehtävät 1-2 s:54-55 ja matikasta s61 loppuun ja mökki 28 ja geometriasta mökki 36.
T:Nea,Reetta yötä kaikille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti