perjantai 21. marraskuuta 2014

Pelinyyttärit ja perjantai

Torstaina oli kuulemma paras koulupäivä. Aamulla koristelimme loput piparitalonosat kuvistunnin aikana. Ryhmätöinä jatkettiin hassuja satuhahmoja. Herra Neliskulmainen Karva tulikin jo valmiiksi ja pääsi vitriinin aitiopaikalle.

Kertasimme äidinkielen tunnilla yhdyssanoja ja eris- ja yleisnimiä. Matikassa laajensimme yksikkömuunnoksia metreistä kilometreihin. Viimeisellä tunnilla katsoimme ensin lasten oikeuksista pienen videon, jonka jälkeen juhlistimme sydänviikkojen onnistumista ja lapsen päivää pelinyyttäreillä. Pelit sujuivat hyvin ja oli mukavaa.


Läksyt:

Äidinkieli: moniste
Matikka: mökki 31

Perjantaina A-ryhmän oppilaista pari autteli minua paketoimaan piparitalot sellofaaniin. Liimasimme sokerilla muutamia osasia vielä yhteen, kun murtumia oli havaittavissa. Käsitöistä valmistui kolme hienoa tilkkuliinaa.

Suunnittelimme vähän joulujuhlaa, kertasimme äidinkieltä ja matikassa tutsututtiin grammoihin ja kilogrammoihin.

Hyvää viikonloppua!

Läksyt:

Äidinkieli: Harjoituskoe loppuun kotona.
Matikka (b-ryhmä): s. 75 loppuun ja mökki 33













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti