Tänään meillä oli Martin tunti ja kuvista. A-ryhmän kanssa soitettiin nokkista. Kävelimme uimahallille ja siellä hypittiin, sukellettiin ja uitiin matkaa. Uintiretken jälkeen jäimme kahvioon evästauolle. Sitten kävelimme koululle.
Tänään ei tullut muuta läksyä kuin nokkisjutut A-ryhmälle (h- ja a-sävelet musiikinvihosta).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti