Tänään B-ryhmä soitti nokkiksia ja se oli hienon kuuloista ja yllättävän innostavaa! :)
Äidinkielen tunnilla kerrattiin yleis- ja erinimien tunnistamista ja piti kirjoittaa TOP 10 erinimet (eri ryhmistä) ja TOP10 yleisnimet (eri ryhmistä).
Yllissä puhuttiin aika vakavasta aiheesta eli ilmansaasteista ja ilmastonlämpenemisestä. Katsottiin kuva, jossa oli Earth Hour ja mietittiin miten pystyisi parhaiten säästämään sähköä.
Kotiläksyt:
b-ryhmä: nokkahuilulla h- ja a- sävelet haltuun sekä rytmit (apina ja haikara). Voit harjoitella myös g-sävelen valmiiksi ja gorilla-rytmin (musiikin vihossa)
Äidinkieli: kirjoita vihkoon loput TOP 10- sanat ja s. 39 tehtävä 2
Ylli: lue huolellisesti s. 50-51 ja tee tehtävät 1-3 vihkoon
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti