perjantai 7. marraskuuta 2014

Heippa Susanna!

Tänään kiitimme Susanna-opiskelijaa kivasta kahdesta viikosta. Oppilaat kyselivät miksi Susanna oli meillä vain kaksi viikkoa ja tuleeko hänestä isona opettaja. Toivotimme Susannalle hyvää jatkoa ruokailun jälkeen ja Susanna tarjosi karkit.

Matikassa pääsimme aloittamaan mittaamisjakson, joka alkoi ajanyksiköiden muuntamistehtävillä. Ensi viikosta lähtien meillä on sekä geometria- että mittaamisjakso yhtä aikaa meneillään. Palkkitunneilla edetään geometrian sisällöissä ja ke, pe, ma mittaamisessa.

Hyvää viikonloppua!

Läksyt:

Matikka: s. 63 loppuun ja mökki 27

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti