tiistai 18. marraskuuta 2014

Piparitaloja

Tänään aloitimme b-ryhmän kanssa piparitalojen leivontaa ja jatkoimme vähän vielä seuraavallakin tunnilla. Ne, jotka eivät leiponeet, tekivät äidinkielen tehtäviä. Huomenna jatketaan a-ryhmän kanssa. Teimme ranskalaisen sydän talon ja pohojalaisen talon lähes valmiiksi.

Yllissä kuuntelimme ääniä, virittelimme viivottimia ja puhaltelimme pulloihin.

Läksyt:

Ylli: s. 58-59 teht. 2-3
Matikka: s. 86-87 tehtävät (vihkotehtävät vapaaehtoisia) ja mökki 38

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti