keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Touhua ja palloilua

Tänään leivoimme A-ryhmän kanssa aamulla lisää piparitalonosia. Ehdin nappaamaan muutaman kuvankin. Saimme kaksi seuraavaa taloa koristeltua: tähdellinen amerikkatalo sekä ruututalo. Leipominen oli kivaa ja kaikki ohikulkijat ihastelivat hyviä tuoksuja käytävillä.

Äidinkielen tunnin jälkeen pelasimme lentistä ja korista. Pojat olivat pelanneet pudotusta koriksessa. Tytöt harjoittelivat hihalyönnillä pallon nostamista ja sormilyönnillä sijoittamista kenttään. Pelit sujuivat hyvin!

Huomenna pidetään pelinyyttärit. Toivottavasti lapset muistavat tuoda pelejä ja eväitä. Eilen yksi tyttö oli leiponut kaikille cookies-keksejä ja tänään pari poikaa oli leiponut joulutorttuja ja suklaisia tähtipipareita. Kyllä meitä nyt hemmotellaan!

:)

t:Jenni-ope

Läksyt:

Äidinkieli: yleisnimi-erisnimi-moniste
Matikka: mökki 39 ja s. 87-88 loppuun



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti