tiistai 16. joulukuuta 2014

Elokuva ja harjoitukset

Aamulla b-ryhmällä oli lukutunti ja käsialaa.Sen jälkeen meillä oli matikkaa ja matikan jälkeen katottin niko 2 lentäjäveljeksiä. Sitten menimme syömään ruokana oli nakkikeittoa ja pehmeetä leipää. Sen jälkeen menimme harjoittelemaan joulu juhlaan. Meillä on enään enkkua ja joillain on sen jälkeen vielä muita kieliä.




Läksyt:Mökki 45 sivu 102-103 tehtävät 1-5!

Tip tap tip tap....







Kirjoitti:Eero ja  Kasperi :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti