maanantai 1. joulukuuta 2014

Ensimmäinen luukku aukeaa!

Tänään aamulla askartelimme pienet piparit pahvista ne tuoksuivat hyvältä.
Ne meni joulukalenteriin josta kaikki saa avata yhden luukun!
Toisella tunnilla pidimme yllin tunnin, koska muuten yllin tunnilla olisi ollut
joulujuhla harjoitukset.
Ruokana oli nuudeli-broilerivuokaa.SITTEN A-RYHMÄLLÄ OLI MATIKKAA JA
B-RYHMÄLLÄ ENKKUA SEN JÄLKEEN OLI VÄLKKÄ.Viimeisellä tunnilla on
musiikkia jossa jotkut soittavat nokkahuilu testin Jennille.





LÄKSYT:
USKONTO:S.46-47 TEHT 1,2,5
YLLI:S 66-67 TEHT 1,2,3
ENGLANTI:LUE KOKEESEEN!
MATIKKA A-RYHMÄ MÖKKI 32

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti