perjantai 19. joulukuuta 2014

Viimeinen koulupäivä!!!!

Tänään ekana oli kässää puutyökäsityöläiset hakivat työnsä puukäsityön luokasta. Ja kohta haemme koneet jos niitä riittää.  Ja osa sai neulomistyöt valmiiksi. Eilinen joulujuhlan esitys meni tooosi hyvin. Koulu loppuu siis ihan kohta.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti