torstai 11. joulukuuta 2014

Luistelua

Keskiviikkona kävimme Hakio-hallilla luistelemassa. Menimme luistelureissulta suoraan ruokalaan, jossa oli jouluinen tunnelma. Kaikille oli tarjolla jouluruokaa: porkkana- ja lanttulkaatikkoa, kinkkua, rosollia, perunaa ja kastikkeita. Jälkiruuaksi oli omena-kaneli-kiisseliä. Osa oppilaista oli tosi innoissaan jouluruuasta, osaa taas piti kannustaa maistamaan jokaista ruokalajia edes vähän. Hyvä saada vähän esimakua jouluruuista! Kiitos Linnan ateria!

Hyvältä näyttää! Oli kivaa, mutta muutamia rakkoja tuli, kun luistimet oli pitkästä aikaa jalassa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti