keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Luminen päivä

NONNI! Tänään kaikki olivat onnelisia,koska satoi valkoista lunta. Me harjoiteltiin joulujuhla esitystä. Harmi vain, että meidän rakas joulupukki, oli kipeä! NYYH! :( Harjoitusten jälkeen oli äikkää, siinä teimme kaupunki-projektia eli valitsimme kaupungin ja teimme siitä powerpoint esityksen. Seuraavaksi on matikkaa, viimeinen mökki IHANAA!!!!!!!!!!!!!!

Läksy: matikka mökki 46


Kirjoitti: Siiri, Maria ja Allu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti