Tänään aloitimme koulun kässän tunnilla. A-ryhmällä oli tekstiili kässää ja B-ryhmällä
puu kässää. Sitten klo 9.20 menimme luokkaan heittämään reput pois ja menimme
lipun nostoon. Sen jälkeen lähdimme TAAS!!! luokkaan laittamaan ulkovaatteet pois.
Sen jälkeen menimme saliin ja siellä laulettiin lauluja mitä olimme harjoitelleet.
Sitten menimme TAAS!!! luokkaan laittamaan ulkovaatteet päälle ja ei kun ulos!
Sitten me tulemme TAAS!!! luokkaan ja menemme opiskelemaan.
Sen jälkeen meillä on ruokailu. Ruokana on karjalanpaistia. NAM!
Sitten meillä on joulujuhla harjoitukset.
Tällänen päivä tänään sit!
Kirjoittaja: Aleksi K.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti