maanantai 15. joulukuuta 2014

Taitoluistelua Ritariareenalla

Olimme tänään katsomassa 24 askelta jouluun taitoluistelu näytelmää.Siellä oli mielenkiintoisia ja hienoja esityksiä.  Sitten lähdimme koululle syömään. Syömisen jälkeen menimme harjoittelemaan joulujuhlaa, harjoittelimme kaikki yhdessä lavalla jolla esiinnymme. Seuraavaksi on musiikkia harjoittelemme joulujuhlassa laulettavia lauluja.




Kirjoitti: Siiri ja Kasperi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti