Ensimmäisenä oli B-ryhmäntunti (äikkä). Sitten oli joulujuhla harjoitukset. Jokainen oli oman ryhmän kanssa harjoittelemassa esityksen omaa osuutta. Sitten harjoittelemme huomiseen matikan kokeeseen. Ja sitä seuraavalla tunnilla on geometria-palkkeissa tehtyjen kokeiden palautus. Sitten meillä on ruokailu. Ruokana on ohrasuurimopuuroa hillolla ja kanelilla. Pääsemme koulusta klo 12.15, koska opettajilla on joku kokous.
Läksyt:
ÄI: B-ryhmä jokaisella oma läksy Kaunottaresta.
MA: Muista huomenna matikan koe joten muista harjoitella siihen!
Kirjoittajat: Aleksi K. ja Siiri
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti