Seuraavalla tunnilla meillä oli äidinkieltä.
Me harjoittelimme myös Maammelaulua, Dingon Autiotaloa, Sata kesää, tuhat yötä, hämäläistenlaulua ja nostetaan lippu salkoon. Me harjoiteltiin siis Itsenäisyyspäivä
lauluja. Tänään oli ruokana leipää, maitoo/vettä, kalakeittoo ja tomaattia leivän kanssa+voi!
Erittäin herkullista. Yllin tunnilla meidän aihe oli jousi. Me tehtiin ryhmässä jousia, se oli
opettavaista ja hyvin hauskaa. Seuraavaksi menemme enkun tunnille opiskelemaan.
Heippaaa
Maria, Juliana <33 :DDDD
Läksyt:
Ylli: Lue s. 68-69 ja tee kaksi tehtävistä vihkoon
Matikka: Harjoittele geometrian kokeeseen. Se on huomenna.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti