tiistai 2. joulukuuta 2014

Toinen luukku ja matikkaa!

Ensimmäisellä tunnilla oli B-ryhmän ryhmätunti. Heillä oli matikkaa ja 10monkeys.com.
Seuraavalla tunnilla meillä oli äidinkieltä.
Me harjoittelimme myös Maammelaulua, Dingon Autiotaloa, Sata kesää, tuhat yötä, hämäläistenlaulua ja nostetaan lippu salkoon. Me harjoiteltiin siis Itsenäisyyspäivä
lauluja. Tänään oli ruokana leipää, maitoo/vettä, kalakeittoo ja tomaattia leivän kanssa+voi!
Erittäin herkullista. Yllin tunnilla meidän aihe oli jousi. Me tehtiin ryhmässä jousia, se oli
opettavaista ja hyvin hauskaa. Seuraavaksi menemme enkun tunnille opiskelemaan.
Heippaaa

Maria, Juliana  <33 :DDDD

Läksyt:

Ylli: Lue s. 68-69 ja tee kaksi tehtävistä vihkoon
Matikka: Harjoittele geometrian kokeeseen. Se on huomenna.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti