torstai 18. joulukuuta 2014

Viimeisiä viedään

Tänään harjoittelimme vielä kerran joulujuhlaesityksen. Viime hetken jännitystä oli ilmassa,
kun joulupukki oli edelleen sairaana ja jouduimme jälleen harjoittelemaan sijaispukilla. Yrtin ottaa esityksen videolle kolmennen kerran ja epäonnistuin jälleen. Se oli suuri pettymys!

Juhlatreenien jälkeen oli kuvista. Oppilaat suunnitelivat omat design-piparkakkutalonsa. Sillä aikaa kävin keskusteluja oppilaiden kanssa heidän itsearvioinneistaan. Päivä olikin tosi lyhyt. Illalla nähdään omassa luokassa n. klo 17.00. Osa aikoi tulla jo vähän aiemminkin.

Ei läksyä!
Kuvassa joulupukki kovistelee Tonttu Tomeraa


t:Jenni-ope

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti